Detailing Auto Exterior – Polish Auto PROFESIONAL
Daca doriti sa mentineti sau sa imbunatatiti valoarea de revanzare a autovehicului ,Detailingul Auto Profesional face ca acest lucuru sa devina REAL.
Pentru ca toti am fost si suntem clienti , ne vine foarte greu sa devenim increzatori cand vine vorba de o anumita companie ce desfasoara asemenea servicii.
Firma noastra ofera consultanta , ofera audit si cel mai important INFORMATIA de care are aveti nevoie pentru a intelege defapt ce inseamna acest serviciu de Detailing Auto.
De ce sunt recomandate aceste informatii ? Acest Audit , Test ?
Majoritatea clientilor din Romania nu sunt informati corect atunci cand doresc sa achizitioneze un pachet de detailing auto , fiind circumspecti in a apela la o companie ce desfasoara aceaste activitati , va voi prezenta cateva informatii , sfaturi necesare , pentru a evita sa fiti pacaliti de o companie cu „renume” sau un „altul” ce isi desfasoara activitatea intr-un garajel de 30 de mp.
Daca ar fii sa incep as incepe in primul rand ANGAJATII COMPANIEI.
Din experienta proprie ca operator de detailing, va pot spune ca am avut ocazia sa intalnesc 10 000 de clienti ce ne-au trecut pragul, iar multi dintre ei au revenit pentru a face servicii la noi ,insa nu inainte de a testa piata , nu inainte de a se alege cu alte experiente mai putin placute avute pe la „colegi de breasla”. As vrea sa subliniez faptul ca nu exista perfectiune , dar se tinde spre ea, spun asta pentru ca si noi , ca si altii am avut mici scapari , mici nemultumiri din partea clientilor , iar in timp ne-am dat seama de importanta acestor greseli , si ca oricare am evitat ca acestea sa se mai repete.
Diferenta dintre noi si alti „colegi” , este ca noi oferim un sentiment de prietenie , Angajat-Client , iar experienta practica acumulata in cei 12 ani de munca, ne ofera stapanire de sine si control.
Pentru ca sunt fost angajat, va pot spune ca de multe ori angajatii firmelor sunt total ofensivi atunci cand aducem in discutie subiectul „Angajator”, cand vine vorba de firma la care profeseaza , sunt nemultumiti datorita castigurilor, iar de multe ori suprasolicitati si sufocati cu programari , de multe ori sunt jigniti , de multe ori certati , nu sunt lasati sa isi faca treaba cum stiu ei mai bine si primesc fel si fel de sfaturi „super extra profesionale”, de multe ori acestea se transforma inevitabil in esec , dupa cum probabil stiti si dvs , angajatorul vrea profit, vrea cantitate , vrea calitate , insa de multe ori aceasta disperare forteaza angajatul sa devina mai sever , sa clacheze sau in cele mai multe din cazuri sa demisioneze.
In tara noastra sunt foarte putini angajatori constienti ca angajatii unei firme inseamna defapt profitul , inseamna succesul si dezvoltarea. Cred ca ati observat si dumneavoastra , ca de multe ori se intampla sa gasim intr-o companie un angajat nemultumit , bosumflat , uneori poate irascibil, Va dati seama cu ce chef , cu ce pofta va lucra acel tip.
Un alt titlu ar fii INFORMATIA, iar mai jos va voi prezenta cateva din informatiile utile pe care un client ar trebuii sa le memoreze inainte de a-si programa pachetul de detailing auto profesional
Din proprie experienta , si observare , multi din clienti au impresia ca vin cu lectia invatata cand vine vorba de inspectia autovehiculului , insa multi dintre ei cad plasa naivitatii.
Va voi enumera cateva detalii pe care ar trebuii sa le luati in considerare atunci cand se receptioneaza un autovehicul.
1.Spalarea autovehiculului
Spalarea este cel mai important factor , o spalare incorecta poate duce la degradarea minora sau majora a vopselei, si pentru ca sunt un client al spalatoriilor , mi-am dat seama ca nu poti scapa fara o zgarietura in urma fiecarei spalari.
Nu stiu daca ati observat , dar multi baietii ce exercita aceasta profesie numita ” spalator auto ” nu degreseaza masina corect , Nu folosesc jetul cum trebuie , iar acesti factori sunt foarte importanti cand vine vorba de zgarieturile fine sau adanci.
Pentru noi spalarea a devenit o etapa extrem de speciala , avand in vedere ca un polish auto profesional nu se poate face fara o spalare corecta,
Daca vrei sa vezi cat de bine a fost spalata masina ta , uita-te in soare dupa fiecare spalare , si vei observa ca lacul masinii e plin de zgarieturi fine iar datorita acestor zgarieturi fine observate dupa fiecare spalare , masina ta va prinde un usor efect de MAT.
2. Spalarea Jantelor
Jantele au un rol foarte important in detailingul profesional, primul pas in curatarea jantelor este indepartarea mizeriei si a prafului rezultat din
frecarea placutelor de frana , pentru aceasta operatie se foloseste un jet de presiune , o solutie profesionala dedicata jantelor , un burete moale ,
si o pensula pentru indepartarea impuritatilor .
La final dupa uscare, pe cauciucuri vom aplica un dressing special pe baza de apa ( nu ataca ),ce ofera acestora aspectul de nou.
Atentie , multi din angajati folosesc in loc de dressing , Coca-Cola sau solutii pe baza de ulei pentru a reda un aspect cauciucurilor, insa dupa cum bine stiti , aceste „solutii” deterioreaza in mod vizibil cauciucul. Daca observati ca galonul are o culoarea asemanatoare cu cele mentionate , evitati acest pas.
Lustuirea Caroseriei
Odata cu timpul , caroseria acumuleaza impuritati cum ar fii : ploi acide , praf, bitum , rasina de pom, gainat , insecte si chiar si spuma activa din
unele spalatorii ce folosesc soda caustica,acesti factori degradeaza treptat calitatea lacului , iar in timp masina dvs capata un aspect deranjant.
In momentul de fata fiecare autovehicul e diferit , unele sunt mai vechi , altele mai noi , unii producatorii au materiale diferite , lacuri diferite , aceste diferente le observam odata cu schimbarea tehnologiei , acum cativa ani se foloseau lacuri pe baza de diluant, acum datorita trendului ecologic se folosesc lacuri pe baza de apa.
Noi efectuam etapele de polish auto in functie de necesitatea lacului, daca lacul masinii sufera zgarieturi adanci , va fii necesar sa incepem cu o pasta mai abraziva pentru indepartarea zgarieturii , daca lacul sufera zgarieturi minore , vom folosii o pasta medie – finish si ceara .
Folosim doar produse profesionale 3M si Automagic , aceste produse odata folosite cu experienta , reda autovehiculului Dvs. un aspect de fabrica.
Aspect de “coaja de portocala”
Coaja de portocala este intalnita deseori dupa vopsirea autovehiculului , aceasta imperfectine este rezultatul vopsirii peste un alt strat de vopsea umed.
Tehnica noastra de eliminare a acestui aspect neplacut implica folosirea hartiei abrazive cu granulatii diferite de la 1500 pana la 3000.
Dupa efectuarea pasilor de slefuire si polisare , Efectul coaja de portocala va fii insesizabil.
Intretinerea vehiculului
Ultimul si cel mai important pas de polish il reprezinta CEARA, este recomandat ca acest pas sa fie efectuat o data la 3 luni sau macar de minim 3 ori pe ani , Este foarte important de retinut ,ca aceasta ceara sa fie aplicata cu un flex + un burete special , ca la finalul ceruirii sa dispara si efectul de panza de paianjan.
De multe ori Ceara aplicata cu flexul profesional de polishat , reda asectul de nou unui autovehicul , chiar daca masina sufera imperfectiuni cum ar fii : zgarieturi adanci , lac crapat , lac matuit .
Ceara e o alternativa ieftina pentru cei ce vor sa vanda o masina fara o investitie foarte mare in cosmetica exterioara.
Polish Auto PRET de la 450 Lei
Include : Spalare , decontaminare , polish in 3-4 pasi in functie de necesitatea lacului , dressing cauciucuri + bandouri, ceara solida CARNAUBA
(auto berlina)
Polish Faruri PRET de la 150 Lei/SET
Include : Spalare , decontaminare , slefuire , polishare , ceara.
Folie Faruri 3M PRET 150 Lei/SET
Ceara PRET de la 200 Lei
Include : Spalare , degresare ,decontaminare , ceruire , dressing ornamente.
(auto berlina)